Obserwatorzy

sobota, 24 października 2015

Jesienne spotkanie z fruczakiem

Gdy tydzień temu publikowałam post z calibrachoa "Million bells" nie myślałam że jeszcze w tym roku znów pokażę te kwiaty. Calibrachoa, zwana przeze mnie "weteranką", bo już nie najpiękniejsza i nie najmłodsza, z moją małą pomocą odważnie przetrwała jesienne przymrozki. Sprowadziłam ją do ogrodu na wiosnę. Przez kilka miesięcy calibrachoa dostarczała mi wielu pięknych wrażeń, zwłaszcza tych estetycznych. I dzisiaj na koniec okresu wegetacji sprawiła mi ogromną niespodziankę. Ostatkami swoich sił witalnych przyciągnęła oryginalnego gościa - fruczaka. Kilka kliknięć i przedstawiam krótką fotorelację z dzisiejszego spotkania z fruczakiem :)
Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam do odwiedzania blogów moich przyjaciół:
Photo Friday
Floral Friday Foto
Saturday Party
Saturday Critters
Pink Saturday
Today Flowers
Wordless Tuesday
Our World Tuesday
Around the world

71 komentarzy:

  1. Wonderful photos, dear Ela! The flowers still look very good and I love the moth. Have a wonderful weekend!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko raz w tym roku widziałam tego ślicznego owada. On mi się kojarzy z kolibrem. Wiedział jakie kwiatki wybrać, bo są jeszcze śliczne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. zachwycam się zdjęciami :)

    Kochana kliknęłabyś w linki u mnie najnowszym poście ? :)
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/10/okrycia-wierzchnie-zamowienie-z-romwe-i.html

    OdpowiedzUsuń
  4. What a great pictures Ela .Your Million Blls look still so pretty ,it is one of my favorite summer plants.
    Happy weekend ,Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
  5. Increíbles que mantengas estas flores, iluminan tus fotos, besos

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz spotkałam fruczaka w tym roku i był dla mnie wielkim zaskoczeniem. Pięknie uchwyciłaś go na zdjęciach. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To fantastycznie, że w swoim ogrodzie możesz jeszcze cieszyć się nie tylko tymi pięknymi kwiatami, ale i "dodatkami" do nich. Piękną sesję im zrobiłaś. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello Ela, wonderful captures of the hummingbird moth. They are neat insect. Great post. Thank you for linking up and sharing your post. Have a happy weekend!

    OdpowiedzUsuń
  9. It is a lovely plant with beautiful blooms, and I love that you have a flying visitor. Thank you for sharing these pretty photos with Today's Flowers Ela, and I wish you a very happy week :)

    OdpowiedzUsuń
  10. One of the last blooms of your autumn. I like those million bells, we have had them on our island.

    OdpowiedzUsuń
  11. Наши городские цветы стоят примороженные...Красивые снимки уходящей осени из вашего сада. Эла, прекрасного выходного дня!

    OdpowiedzUsuń
  12. What an interesting little visitor--so unique--and lovely blossoms.

    OdpowiedzUsuń
  13. Very beautiful flowers and excellent captures of the moth! Have a nice Sunday, ciao! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. łał! A cóż to za owad? Po raz pierwszy o nim słyszę :)))))
    Buziaki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam w necie, niesamowity! Ale ogromna niespodzianka, kiedy można się czegoś nowego i zarazem tak pięknego dowiedzieć :D

      Usuń
  15. Za owadami nie przepadam,ale na kwiatuchami oczęta pocieszyłam , ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  16. Lovely photos, Ela!
    Have a wonderful Sunday.

    OdpowiedzUsuń
  17. Niby motyl ale jakiż inny. Kilka razy widziałam go u siebie nad oleandrem. Pięknie się prezentuje , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam furczaki, są zabawne i kiedyś mnie bardzo fascynowały.

    OdpowiedzUsuń
  19. Hello
    Pretty flowers! I think I have never seen that bird. It is a miracle shot. I enjoyed your post. Thank you for sharing! from Japan.

    OdpowiedzUsuń
  20. Hello
    Pretty flowers! I think I have never seen that bird. It is a miracle shot. I enjoyed your post. Thank you for sharing! from Japan.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fotki cudne:) Teraz już wiem, jakiego owada widziałam w Ogrodzie Botanicznym w Krakowie. Jest przepiękny:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia.takiego zwierzątka to u nas jeszcze nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jolies fleurs et Sphinx colibri !!! J'en ai aussi dans mon jardin !
    Bon dimanche !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  24. Uma bela sequência de fotografias.
    Um abraço e bom Domingo.

    OdpowiedzUsuń
  25. Beautiful colors of calibrachoa, I think it was petunia..

    OdpowiedzUsuń
  26. Very nice flower pictures. Thank for visting my blog.

    Greetings,
    Filip

    OdpowiedzUsuń
  27. Que bonitas Ela, me encanta sentarme y observar esta pequeña mariposa revolotear sobre las flores. Bonitas fotos. Un beso enorme.

    OdpowiedzUsuń
  28. Fruczaki uwielbiają kielichowate kwiaty-wilce, petunie, jak małe kolibry piją nektar. Wspaniałe ujęcia! Pozdrawiam cieplutko Elu

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajna nazwa owada :) Chyba nigdy go nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ela, nice photos! I know how difficult to take picture of such small creature. This moth looks like hummingbird.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaki ciekawy owad :) Bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Elu, świetne ujęcie, widać nawet lejek, którym spija nektar. One na lato przylatują do nas, najczęściej z Włoch. Długą drogę muszą przebyć. Latem do mnie także , pod wieczór, przylatywał fruczak gołąbek, zawisał nad pelargonią zwisłą. Niestety nie udało mi się zrobić zdjęcia. Ale Ci zazdroszczę:)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Tak piękne, obrazy że wydają prace malarskie .

    Pocałunki

    OdpowiedzUsuń
  34. Hi Ela,
    Beautiful pictures of the flowers, and the Hummingbird Butterfly is beautiful.
    Best regards, Irma

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem pod wrażeniem. Zrobiłaś świetne zdjęcia fruczaka. To jest wyjątkowo ruchliwy owad.
    Dwa lata temu w moim ogrodzie było 5 osobników i miałam ułatwione zadanie. W tym roku widziałam jednego. Nawet nie próbowałam robić zdjęć.
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
  36. So beautiful!
    Thanks for linking up at http://image-in-ing.blogspot.com/2015/10/a-visit-to-madame-tussauds.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Divine photography! Beyond words!

    Wishing you a happy week,
    artmusedog and carol

    OdpowiedzUsuń
  38. Bella escena y bellas fotografías.
    Besos y feliz semana

    OdpowiedzUsuń
  39. What lovely lovely shots!

    OdpowiedzUsuń
  40. That beautiful photos !!!! This flower has a very gorgeous color !!!!
    Have a nice week Ela !!!
    A meow of Sofia

    OdpowiedzUsuń
  41. Preciosas fotos. espero que tengas una semana estupenda.

    OdpowiedzUsuń
  42. Preciosas fotos. espero que tengas una semana estupenda.

    OdpowiedzUsuń
  43. Hyvin kauniita kuvia Terveisä :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. Admiro tu paciencia para captar el movimiento de la polilla junto a las hermosas flores.
    Un abrazo.

    OdpowiedzUsuń
  46. Wonderful shots!
    Thanks for taking part in the Floral Friday Fotos meme.

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale udana sesja zdjeciowa. To naprawde szczescie.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale udana sesja zdjeciowa. To naprawde szczescie.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  49. So sweet! http://travelingbugwiththreeboys-kelleyn.blogspot.com/2015/10/corner-view-hungry.html

    OdpowiedzUsuń
  50. Wygląda jak koliber ;) ale miałaś farta - cudne ujęcia.

    OdpowiedzUsuń
  51. Hello Ella!:) What a nce little visiter to your garden. Wonderful captures of the Hummingbird moth. I didn't see one this year in my garden, This one was attracted to your beautiful Calibrachoa, and they are very showy blooms.I wonder if they have perfume!

    OdpowiedzUsuń
  52. Fruczak niesamowicie wygląda, a kwiat przepięknie kwitnie o tej porze roku, u mnie w tym roku kwiaty wyjątkowo nieudane :)

    OdpowiedzUsuń
  53. That hummingbird is awesome! Great capture! thank you for sharing it with us at Photo Friday!

    OdpowiedzUsuń
  54. A co to takiego ten furczak, bo z daleka wygląda jak maluśki koliber. Muszę poczytać o nim w internecie.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  55. Ojej, napisałam "furczak" i coś takiego znalazłam w Google, to ptaszek podobny do kolibra. Teraz sprawdziłam, że to "fruczak" i znalazłam, że to motyl. Ileż na tym świecie jest stworzeń.

    OdpowiedzUsuń
  56. A ja nie znam tego owada:) muszę to zaraz nadrobić a fotografie piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Fantastic images of capturing the hummer-moth in flight and all the bright cheerful colours too!

    OdpowiedzUsuń

  58. Flores matizadas, de cores alegres.

    Bom domingo! Ótima semana!
    Beijinhos.
    ❀ه° ·.

    OdpowiedzUsuń
  59. Una vez mas unas imagenes estupendas..un beso desde murcia...

    OdpowiedzUsuń
  60. Wooowww ... Świetna seria. Ela !!!
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  61. Sei riuscita a fotografarlo! Io ci provo spesso ma ci riesco molto raramente, si muove troppo in fretta :D

    Un saluto :)

    OdpowiedzUsuń
  62. I like how find beauty in the small moments, Ela.
    Amalia
    xo

    OdpowiedzUsuń
  63. Piękne kwiaty i nie dziwne, że przyciągnęły takiego skrzydlatego gościa! Niemalże jak koliber :)

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń